. El blog de la Núria Masdéu: La publicitat es mou

1.2.06

La publicitat es mou


Aquests últims dies han coincidit tot de lectures i troballes sobre la publicitat.

1) Estic llegint 13,99 €, de Frédéric Beigbeder, que és un cop d'ull cínic, cru i realista al món de la publicitat i les grans companyies que s'hi dediquen. Molt recomanable. No et deixa indiferent, fins i tot et fa venir ganes de deixar de llegir-lo.

2) Mireu quin anunci més impressionant! Tots els sons els fa la coral, sense cap mena d'intervenció d'elements foranis.

3) Mireu aquest altre de Renault Bèlgica. Té la gràcia que pots reenviar-lo personalitzat. És guapo, eh.

4) O bé aques altre . The Call , de Pirelli. És un teaser a la hollywoodiana, de Pirelli Films. Un preanunci d'un anunci? De moment, recol·lecten mails.

5) Finalment, la lectura d'aquest post , del Poynter On line. Explica que el negoci dels anuncis de cotxes en la premsa escrita ha disminuït sensiblement. Això no obstant, els que es compren un cotxe per primera vegada, en major índex han visitat abans les webs.

En definitiva, la creativitat al poder. Interactivitat, personalització, inventiva són les paraules a treballar. Sovint la publicitat, tot i la misèria inherent, va un pas per davant. Poden aprendre'n els mitjans on line, les entitats, associacions...

Altres enllaços interessants: Mercedes , Mirá , concurs de Fiat.

Comentaris?

Aquest post va ser originalment publicat a http://360.yahoo.com/airun_eudsam. El juliol de 2009 deixa de ser operatiu el servei de Yahoo! i reciclo el contingut del blog a Blogger.

Cap comentari: