. El blog de la Núria Masdéu: Cinc hàbits diferents

28.3.06

Cinc hàbits diferents

Ja fa molts dies l'Holaiquetal em va llançar un meme per fer. Segons vaig llegir al seu blog, doncs, "sembla que un MEME és quan un blogger suggereix a 5 altres bloggers escriure 5 apunts sobre una qüestió concreta. L'objectiu és crear xarxa". Podeu llegir què en diu la Wikipedia.

En aquest cas, el meme va d'explicar cinc hàbits diferents, estranys, poc usuals. Comencem:

1) Quan menjo macarrons a la bolonyesa m'agrada menjar primer tots els macarrons i després, sola, la carn trinxada amb el sofregit. En públic em modero.

2) No m'agrada que em toquin la meva taula de treball ni res del que hi tinc a sobre. Això que vingui algú i em tregui les meves coses tal com les tinc, em rebenta! Ho deixo tot tal com a mi em va bé de tenir. Ho confesso, Roc!!

3) No m'agrada utilitzar punts de llibre. Sóc lectora assídua, normalment cada dia llegeixo una estona. Hi ha temporades que llegeixo dos o tres llibres alhora, sense comptar les revistes. De vegades em trobo que no recordo ben bé on em vaig quedar (algun dia m'adormo amb el llibre a les mans) però tot i així prefereixo perdre uns minuts esbrinant on vaig quedar-me que no pas utilitzar un punt. No sé per què, la veritat.

4) A casa, TV3 és al canal 1. El Canal 33, al 2. Després vénen la resta.

5) Quan pelo una pera, ho faig a tires verticals i alternant un tros pelat i un tros sense pelar. És a dir, començo a pelar-la i en trec una primera tira vertical. Deixo un tira vertical sense pelar i després pelo una tira vertical. Un cop he fet una primera volta a la pera -queda zebrada- torno a començar i pelo les tires que encara queden amb la pell. És l'única fruita amb què ho faig. No sé per què....

Trobo que la conclusió és que sóc una mica maniàtica, potser? Paciència!

Passo el testimoni al Cave Canem, la Pissarra Digital, el Paper mullat, a la Canzone di marinella i al Cat_alunya