. El blog de la Núria Masdéu: Vols dir que la vida és mòbil?

4.8.06

Vols dir que la vida és mòbil?

Per a Vodafone La vida és mòbil. Mòbil és Vodafone. Doncs bé, sóc clienta seva. Ahir vam decidir canviar-nos el terminal de telèfon mòbil per un que tingui Bluetooth per motius de connectivitat. Aprofitant que érem al Corte Inglés de Sabadell, vam anar a veure mòbils. Ens vam decidir per un Nokia.

Vam voler signar la permanència amb Vodafone (el telèfon ens sortia a un preu millor) i gastar els punts que tenim acumulats. Per fer-ho, la dependenta, de nom Àngels, des del terminal, ens va demanar la permanència. Fet això es rep un SMS al mòbil amb un codi que s'ha d'enviar al 555, després del qual envien un localitzador. Sorpresa! Enviem el missatge sol·licitant la permanència i ens retorna dient que no el format no és vàlid, que el tornem a enviar. Tornem-ho a intentar. Res. Ho provem amb el segon mòbil, mateixa incidència.

L'Àngels, veritablement un àngel tenaç i competent, va estar dues hores amb nosaltres intentant solucionar-nos-ho i guanyar la venda per la seva empresa. No hi va haver manera. Va trucar diverses vegades a l'123, el telèfon d'atenció al client de Vodafone: que si torna a intentar-ho, que si ho fas malament, que si no es pot enviar fins al cap de 24 hores, que ara ho torno a mirar, que si ara torna'm a recuperar els punts i torna'm a enviar el codi de permanència... tomba gira i gira i tomba però cap solució.

No ens vam poder comprar els telèfons nous.

Avui acabem d'anar a la botiga Vodafone. Ho endevineu, oi? La dependenta ha estat incapaç de solucionar-nos-ho. Segons ella, incidència general. No ens podem comprar telèfons nous i mantenir el contracte amb Vodafone.

Inaudit? Jo crec que sí. Intenten fidelitzar-te i, per una vegada que ho vols, pamba!! no pots!! Increïble!

Nerviosos, ja, hem trucat nosaltres directament al servei d'atenció al client. M'han posat una reclamació i en 24 hores diu que trucaran. A part que, aprofitant-ho, m'han ofert el servei de facturació i atenció en català!

A veure si podrem canviar de mòbil o no!!