És de lectura amena, molt exemplificat. Les converses se centren en aquesta proposta de deu paraules que poden definir la innovació, o angles de la mateixa. Són les següents:
- Hibridar: hibridació aplicada a la distribució, als conceptes, etc.
- Autèntic / honest: el que és autèntic i honest es ven. Cal saber com demostrar que una marca és honesta quan diu que és autèntica.
- Teamindividualism: neologisme acunyat a NODE: "individualisme amb esperit d'equip".
- Territori / frontera: com impulsar i fer sorgir territoris creatius.
- Efímer / efervescent: obertura de noves oportunitats de negoci. Cal evitar la fugacitat no programada. No cal respondre efímerament, però sí a temps real.
- Capil·laritat: innovar partint dels anhels i necessitats reals dels consumidors. Consubstancial del treball en xarxa: compartir clients entre empreses complementàries (no competidores).
- Catàlisi: com aconseguir que l'energia catalitzadora de la innovació sigui permanent en l'entorn empresarial.
- Fracàs: cal tenir present "l'acceptació dels fracassos per assegurar una cultura emprenedora forta".
- Radical: innovacions radicals com a única sortida per Occident davant la fàbrica xinesa i d'altres països emergents.
- Innovadors: es fa una crida a reivindicar la persona i inclús el caràcter menys racional i més passional d'aquesta com a forma d'obtenir noves plataformes per a la innovació.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada