. El blog de la Núria Masdéu: Setmana dels mitjans digitals

8.11.05

Setmana dels mitjans digitals

El Grup de Periodistes Digitals (GPD) va organitzar la Setmana dels mitjans digitals els passat 20, 21 i 22 d'octubre a Vilanova i la Geltrú. Jo hi vaig passar divendres al matí, en les sessions de podcasting i multimèdia. Ara veig que a la web del GPD s'hi poden trobar els resums de cada xerrada. Us recomano fer-hi un cop d'ull!

De tot allò, però, també me'n va quedar un dubte: on és la gent que fa podcasts en català? De fet, em vaig animar força i no descarto posar-m'hi. Ja us ho faré saber...

Va estar bé perquè es va explicar pas a pas com fer un podcast. El GPD sol muntar cursets i tallers que estan molt bé, ja us avisaré.

Aquest post va ser originalment publicat a http://360.yahoo.com/airun_eudsam. El juliol de 2009 deixa de ser operatiu el servei de Yahoo! i reciclo el contingut del blog a Blogger.