Justament ara fa uns dies referenciava uns articles sobre la gestió de la reputació online i ara em trobo aquest article publicat al washingtonpost.com sobre com millorar la imatge a Google. Hi explica tres casos de persones la imatge online de les quals va veure's ressentida en ser objectes de comentaris i articles negatius envers les seves persones.
Empreses especialitzades van ajudar-los a crear una xarxa d'enllaços positius que van tapar aquests enllaços negatius. Una de les interessades expressa: "no hi ha regles, no hi ha estàndards. Els bloguers són cowboys. És el salvatge, salvatge Oest". Alguns dels personatges d'aquests exemples són polítics.
En la línia d'això, Saül Gordillo proposava al Congrés Cultura i identitat catalana en l'era digital la creació d'un codi ètic per als blocs polítics catalans.
10.7.07
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
2 comentaris:
fà uns anys les crítiques a les persones és feien a la cara o als diaris, ens estem tornant una mica lepafils
salutacions des de Reus
És això que tu dies: adaptar el discurs al canal.
Publica un comentari a l'entrada