. El blog de la Núria Masdéu: L'emprovador intel·ligent

10.12.07

L'emprovador intel·ligent

Fa un parell de mesos parlava que a Essen utilitzen la radiofreqüència per suggerir al client o clienta que ha entrat a l'emprovador peces que facin joc amb la que s'emprova.

Ara veig que la revista Time ha considerat una de les millors invencions de l'any 2007 l'experiència de venda social (Social Retailing), concepte acunyat per IconNicholson.

Es tracta, segons alguns, de la primera integració de les activitats web 2.0 amb el món real. La idea -segons llegeixo en la nota de premsa que ha publicat IconNicholson- és que s'ha demostrat que Facebook, MySpace i altres llocs han demostrat el poder que tenen les xarxes socials per influir en les decisions i comportaments en les compres. La venda social connecta aquest poder amb l'experiència dins la botiga.

Un cop s'és dins l'emprovador, disposem d'un mirall interactiu en què ens podem emprovar peces que no estiguin disponibles en estoc de manera virtual. També podem enviar un vídeo als mòbils dels amics perquè opinin si ens queda bé o més val canviar de roba.

IconNicholson ha penjat un vídeo de quan van presentar-ho el març passat.