El PQ Media ha publicat un estudi que indica que en aquest cicle electoral '08, als EUA es gastaran 73 milions de dòlars en publicitat, màrqueting i promoció online. Es tracta d'una xifra superior en un 150% respecte l'últim cicle presidencial.
Ara bé, segons llegeixo a clickz, aquests 73 milions de dòlars són l'1.6% del total (que es xifra en 4.500 milions de dòlars). En el període electoral presidencial del 2004, la despesa en el món web i online va pujar a 29 milions de dòlars. En les eleccions al Congrés del 2006, la despesa online va pujar fins als 40 milions de dòlars. I ara ja arribarà als 73.
La despesa online no només serà per pagar bàners i cerques. Segons publicava el 2006 PQ, la majoria de la despesa va destinada a pagar els esforços de màrqueting per correu electrònic, el mètode utilitzat per a recaptar fons.
La despesa en televisió es calcula que serà de 2.300 milions de dòlars; el correu directe, 1.000 milions de dòlars; relacions públiques, promocions i actes públics, 395 milions de dòlars; la televisió per cable, 200 milions de dòlars.
8.12.07
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada