En aquest article de Yahoo! News es parla dels vídeos més populars:
- The Landlord, de Will Ferrell (51,083,914 views)
- El triomf operístic de Paul Potts a Britain's Got Talent (20 milions, aprox)
- Beat Box Nouvelle Star (170.000, aprox)
- Influence, de Phil Hansen (81,197 views)
- Living My Life Faster (2 milions)
- Concurs Miss Teen South Carolina's (26 milions)
- Presoners de les Filipines en la recreació del Thriller de Michael Jackson (2 milions views)
- Chocolate Rain, de Tay Zonday's (16 milions)- Leave Britney Alone! (9 milions, aprox)
- Free runners compilation (200.000, aprox)
- Un OVNI a Haití (2,475,521 views)
- I Got a Crush on Obama (6 milions, aprox)
- Don't Tase Me Bro! (1 milió, aprox)
A MarketingCharts també han fet un rànquing dels vídeos virals amb més èxit. L'encapçala el goril·la-bateria de Cadbury, amb 5 milions de views.- Cadbury - Gorilla Drummer, online l'agost. Agència: Fallon.
- Smirnoff - Green Tea Partay, online l'agost. Agència: JWT, Neva York.
- Ray-Ban - Catch Sunglasses, online el maig. Agència, Cutwater.
- Blendtec - Will it Blend? online el juliol.
- Lynx/Axe – Bom chicka wah wah, online el maig. Agència BBH, Copenhagen.
- UCBerkeley
- @GoogleTalks
- The Nobel Prize
- TED Talks
- FORA.tv
- Philosophers and Theorists
- Pulitzer Center on Crisis Reporting
- BBC Worldwide
- UChannel
Actualització:
L'MTV ha fet públic que ha servit al voltant de mil dos-cents milions d'streams de vídeo des dels seus webs MTV.com, VH1.com i CMT.com, un 30% més que el 2006. El clip més vist, el retorn de la Britney Spears.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada