. El blog de la Núria Masdéu: Dades de: Facebook, finances i Radiohead

16.10.07

Dades de: Facebook, finances i Radiohead

Impressionants les dades de Facebook, que compta amb 44 milions d'usuaris actius, amb projecció de ser-ne 60 milions a finals d'aquest any. Estudis realitzats als EUA assenyalen que el 34% són professionals i el 56,3% són dones. Deu ser un dels pocs llocs on som més dones que homes!

En aquest post del Beth's Blog hi trobareu dues presentacions relatives al Facebook que són força interessants. La primera, per a empreses amb ganes de publicitar-s'hi. La segona, estudiant el model econòmic que proposa Facebook.

Les segons xifres que m'han cridat l'atenció parlen de les audiències dels principals webs financers i econòmics. Encapçala el rànquing Yahoo Finance, amb 15,2 milions d'audiència aquest setembre passat.

Finalment, sembla que unes primeres anàlisis indiquen que In Rainbow, dels Radiohead s'ha venut arreu del món al preu de 8 dòlars de mitjana. En tres dies n'han venut 1,2 milions i s'han embutxacat 9,6 milions de dòlars.

2 comentaris:

NSK ha dit...

Doncs jo estic enganxadíssima al Facebook... i no ho hauria dit mai! Les seves mini-aplicacions m'estan permeten coneìxer una mica més a fons les meves amistats (gustos, opinions, trajectoria...) sense deixar de tenir control sobre la meva privacitat.

Núria ha dit...

A mi em falta acabar-m'hi de posar del tot! Ho tinc pendent!