Segons un article publicat al Wall Street Journal, la idea bàsica és que les dones comprem diferent que els homes. No només en les botigues sinó també en les compres professionals. Alguns dels consells que Deloitte dóna al seu personal són:
- No us frustreu si els clients dona reavaluen o modifiquen les peticions inicials. Elles descobreixen mentre compren, les dones solen ser molt receptives a les suggerències d'altres serveis.
- La clientela femenina vol conèixer i confiar en els/les consultors tant professionalment com personalment. Compartir detalls personals pot ajudar a construir confiança.
- Les dones solen preferir dinars de feina, no sopars (la feina a casa continua sent seva).
- El llenguatge corporal és diferent entre homes i dones. Els homes tendeixen a mirar fixament l'interlocutor i afirmar amb el cap per indicar que ho entenen. Les dones pot ser que afirmin amb el cap tot i no entendre el que se'ls diu per encoratjar l'interlocutor a continuar parlant. I les dones solen sentir-se més còmodes assegudes cara a cara.
2 comentaris:
¡PROU! MANIFESTACIÓ: 29 D'OCTUBRE, 19:00 H, PLAÇA SANT JAUME DE BARCELONA ¡Contra la inoperància! CONVOCATORIA APOLÍTICA
Hem de fer reflexionar a tota la nostra classe política!
Passa-ho!!
Ja se sap, viure en una economia de lliure mercat ens fa esforçar-nos més a entendre'ns per poder col·locar millor els nostres productes.
Aquestes corporacions agafaran el testimoni dels moviments feministes per aconseguir un tracte dona-home realment equivalent (que no igual).
Publica un comentari a l'entrada