Segons recullen a ReadWriteWeb, els mitjans socials (en la seva definició més àmplia) primer van canviar la manera com interactuem amb els amics i coneguts, la família i els clients. Amb l'aprenentatge que n'hem fet, ara creiem que haurien de ser una manera d'interactuar amb les empreses, en una conversa en les dues direccions.
Algunes dades que apunten al web esmentat:
- El 60% dels nord-americans interactuen regularment amb empreses en webs de mitjans socials
- El 43% dels consumidors creuen que les empreses haurien d'utilitzar les xarxes socials per solucionar els seus problemes
- El 41% creu que les empreses haurien de fer ús de les eines socials per obtenir feedback dels seus productes i serveis
- Els homes són més propicis a utilitzar les eines socials per interactuar amb una empresa que no pas les dones (33% vs 17%)
- El 33% dels consumidors d'entre 18 i 34 anys i els que compten amb ingressos per sobre dels 75.000 dòlars creuen que les empreses haurien d'intentar comercialitzar mitjançant les xarxes socials
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada