. El blog de la Núria Masdéu: Primer intent de podcast

20.1.06

Primer intent de podcast


Avui he decidit provar com fer un podcast.

No tenia micròfon. Me n'he comprat.

M'he baixat l'Audacity , em semblava un editor d'àudio prou funcional: senzill i amb bon resultat.

He gravat uns segons de veu, he obert un arxiu de música, m'he entretingut esbrinant com fer fades ins, fades out, com baixar el volum, etc.

M'havia registrat a un lloc on penjar de manera fàcil els podcasts: el podOmatic .

I el resultat és aquest .

Com podeu veure no és res. Però m'anima a tirar endavant aquesta intenció: la de muntar podcasts de tant en tant... Espero tenir força de voluntat, temps i que us agradin!!

Aquest post va ser originalment publicat a http://360.yahoo.com/airun_eudsam. El juliol de 2009 deixa de ser operatiu el servei de Yahoo! i reciclo el contingut del blog a Blogger.