. El blog de la Núria Masdéu: Estadístiques de YouTube el mes de gener

2.2.08

Estadístiques de YouTube el mes de gener

Llegeixo a Data Mining que s'ha fet un estudi de les visualitzacions dels vídeos de YouTube. Les conclusions:
  • El 70% dels vídeos han tingut com a mínim 20 views
  • El 50% dels vídeos han tingut com a mínim 100 views
  • Menys del 20% dels vídeos han tingut més de 500 views
  • Menys del 10% dels vídeos han tingut més de 1, 500 views
  • El 3% dels vídeos han tingut més de 25, 000 views
  • Al voltant de l'1% dels vídeos han tingut més de 500, 000 views

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Més que la quantitat de visites, em sembla interessant el temps de les visites, l'estona que dura la visita o si realment visualitza el vídeo. Sovint no es té en compte, però almenys en el meu cas (i crec que es pot generalitzar) puc entrar 10 vegades a YouTube i no mirar gairebé cap vídeo sencer.

Salut!
Marc

Núria ha dit...

Sí, jo moltes vegades tampoc no m'acabo de mirar el vídeo sencer si no m'acaba d'interessar.

Suposo que són xifres com les de vendes de llibres, que no equivalen a lectors que hagin llegit tot el llibre sencer...

A mi el que m'interessa de les xifres és que indiquen molt clarament la llarga cua.