Sembla que despunta un nou primetime per al vídeo online als EUA: l'hora de dinar. Un nombre creixent de treballadors d'horari d'oficina de 9 a 17.00 h opten per aprofitar la pausa per dinar per mirar petits clips de vídeo, titulars de notícies, o mirar vídeos pel YouTube.
Davant d'això, els mitjans han començat a crear nous programes i publicar-los per coincidir amb els qui dinen davant la pantalla. Igualment, la publicitat veu vigoritzada aquesta franja horària.
De vegades diversos companys de cubicle segueixen junts determinats programes. Solen tractar-se de programes humorístics, d'actualitat, distesos... Un testimoni recollit al New York Times diu: "No puc navegar quan menjo", però sí veure clips de vídeo.
A banda, algunes dades mostren que els consumidors tenen més ganes de comprar (30%) en veure els anuncis a aquesta hora.
8.1.08
Nou primetime per al vídeo online als EUA
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada