- Y tú, ¿qué marca eres? 12 claves para gestionar tu reputación personal, de la Neus Arqués.
Plantejat com un exercici d'introspecció, ens repta a construir un pla de marca personal de la mateixa manera que es construeixen els d'altres tipus de marques: definició de marca, missió, atributs, objectius, públic objectiu, competència, estratègia, pla de treball...
Un cop fet això, ens endinsa en el món de la reputació de les marques i de la construcció de la identitat.
Finalment, ens ofereix informació sobre estratègies de màrqueting personal: des del CV al blog, la pàgina personal, articles en profunditat, networking...
Un llibre pràctic i estructurat que ajuda a situar-se i reorganitzar-se. Un bon començament per a tothom a qui li interessi el tema. - Las 21 leyes irrefutables del liderazgo. Principios clave para conseguir el éxito en la empresa y en la vida, de John C. Maxwell.
Es tracta d'una nova edició revisada del mateix llibre amb motiu del desè aniversari de la seva publicació. El llibre fa un repàs a les 21 lleis que l'autor proposa per assolir/gaudir un bon lideratge.
Tinc marcades determinades planes del llibre; en alguns passatges hi he vist reflectits aspectes de certs lideratges recents en la nostra societat; també hi he trobat determinats aspectes massa allunyats del meu entorn. Amè i planer de llegir, m'ha aportat força coses.
24.2.08
Marca personal i lideratge
Els Reis em van regalar diversos llibres. Ara n'he acabat un parell:
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
1 comentari:
Núria,
moltes gràcies per referenciar! Una abraçada.
Publica un comentari a l'entrada